Wie zijn wij?

Ongeëvenaarde dienstverlening voor de horeca.

Met behulp van uitgekiende software en jarenlange ervaring op het gebied van horeca-advies helpt Sculpture Hospitality ondernemers de oorzaken van omzetderving aan te pakken en de prestaties te verbeteren. Sinds jaar en dag wordt ons systeem geprezen door talloze cafés en restaurants en bieden wij de mogelijkheid om het resultaat te verbeteren met gemiddeld meer dan 10% van de omzet en het verlies van drank te reduceren tot een aanvaardbaar niveau van 5%- of minder.

Onze missie

Het is onze missie om horeca-ondernemers een instrument in handen te geven en ze te helpen hun omzetverlies te beheersen en terug te dringen. Sculpture Hospitality heeft de vakkennis en technologie in huis om voor iedere onderneming een passende oplossing te vinden zodat een maximaal rendement behaald kan worden.

Oprichting van Sculpture Hospitality

Sculpture Hospitality (voorheen Bevintel) is in 1987 opgericht door Barry Driedger. Doel van de onderneming destijds was het ontwikkelen en verkopen van een systeem om de drankvoorraad bij horecabedrijven te controleren. In 1988 werd de aanpak van het bedrijf geherstructureerd en vanaf dat moment werd begonnen met het aanbieden van een volledige service die gericht is om bedrijven beter te laten presteren. Deze strategie was meteen succesvol en dit zorgde er onder andere voor dat het moederbedrijf in 1991 startte met franchising. Dankzij een gevestigd netwerk van juridisch en financieel onafhankelijke franchisevestigingen, is Sculpture Hospitality de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal toonaangevende onderneming op het gebied van profit-management voor de horeca. Momenteel is Sculpture Hospitality vertegenwoordigd in 30 landen wereldwijd.

Strategische samenwerking op de lange termijn

Sculpture Hospitality werkt samen met een aantal internationale toonaangevende bedrijven in de horeca. Dat betekent dat wij de ontwikkelingen in deze industrie op de voet volgen en kunnen anticiperen op veranderingen in de markt. Met meer dan 25 jaar ervaring en een uitgebreid klantenportfolio waarin vrijwel ieder type café of restaurant is opgenomen, kunnen klanten profiteren van de enorme kennis en het uitgebreide netwerk. Vrijwel de meesten klanten gaan een langetermijn samenwerking aan waarbij input en advies van Sculpture Hospitality een onmisbaar onderdeel is geworden bij de bedrijfsvoering en strategie.

Een wetenschappelijke, hightech aanpak die werkt

Onze eigen software, innovatieve oplossingen en jarenlange ervaring van onze consultants hebben ervoor gezorgd dat Sculpture Hospitality internationaal bekendheid heeft verworven en talloze trouwe klanten in haar bestand heeft. Wij weten wat de dagelijkse uitdagingen zijn van leidinggevenden en eigenaren van cafés en restaurants. En uiteraard begrijpen wij als geen ander welke problemen u tegen komt wanneer u probeert om uw drankomzet te optimaliseren. Laat Sculpture Hospitality u helpen deze obstakels te overwinnen!

Het hoofdkantoor van Sculpture Hospitality is gevestigd in Toronto, Canada. De franchise vestigingen bevinden zich in meer dan 30 landen. Wilt u ook een beter rendement? Neem dan contact met ons op.